Get Adobe Flash player

Як вийти на ринки ЄС (відео)

Як зруйнувати стереотипи про український бізнес і впевнено виходити на ринки Європейського Союзу дискутували на зустрічі делегації Представництва ЕС в Україні з керівниками малого та середнього бізнесу Чернігівщини. Про європейські принципи торгівлі, міжнародні програми підтримки та можливості  отримувати нові знання чули і наші кореспонденти.

 

Як вийти на ринки ЄС так, аби і партнерів знайти, і конкурентів обійти, та ще й аби не змусили звідти швидко піти? На прикладі успішних історій українських бізнесменів чернігівським підприємцям нові можливості відкривали європейські партнери. Олег Мирошниченко, консультант та експерт з експорту на європейські ринки: «В першу чергу потрібен бізнес, який буде подобатись потенційним партнерам. Бізнес має бути структурованим, налагоджені бізнес-процеси, мотивований персонал, дотримані безпеки праці. І дуже бажано, щоб компаній працювала легально. Чим більш прозорий бізнес, тим буде простіше».

 

На думку Олега Мирошниченка, задля успіху «треба вивчати ринок, їздити, знайомитися, подобатися і викликати довіру, спілкуватися з однодумцями та займатися самоосвітою». І головне – намагатися змінити існуючий імідж українського бізнесу. Олег Мирошниченко: «Вони бачать нас сировинними експортерами, країною, яка виробляє дешеві товари. І це  така базова рамка, і якщо з цим змиритися, то тоді може зникнути економічний сенс експорту. Бо вони хочуть таку низьку ціну, за якою вам просто невигідно продавати».

 

Хтось лише мріє про інші ринки збуту, а хтось вже давно співпрацює із західними партнерами. Костянтин Іванов, президент Чернігівської регіональної ТППП: «Нам хотілося б відходити від сировинного експорту, експорту рослинництва, нам би хотілося виходити з продукцією з більшою часткою доданої вартості, в нас є успіхи, є кроки,  наприклад, один з представників машинобудування «Тан» отримали відповідність, на це пішло 3 роки, до умов технічної безпеки всієї продукції. Така ж відповідність є у виробника чернігівського « ПЕТ Технолоджис».

 

Корупція, війна та економічна криза — на думку економістів, ця трійка чинників формує певні упередження до співпраці з українськими бізнесменами. Протистояти негативу можна, запропонувавши клієнтам кращі умови, ціну, відповідну якість і бути максимально прозорими. Наступна дискусія чекає на своїх учасників у Ніжині.

Передачі


Погода



Курси валют