Get Adobe Flash player

Чернігів поступово стає велосипедним (відео)

 

У наступному році в Чернігові почнуть з’являтися велодоріжки на основних діагональних напрямках міста. Про це зазначив начальник управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради Ярослав Куц. Перша діагональ буде збудована у напрямку Гомеля. Пізніше планується створити повну велосипедну мережу по всьому місту. Загалом за цей рік було збудовано більше 5 кілометрів велодоріжок.

 

Місто поступово стає велосипедним. За цей рік у Чернігові було збудовано велодоріжки на вулицях Пушкіна, Преображенській та на проспекті Миру. Загалом більше 5 кілометрів. Та це лише початок, зазначає начальник управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради Ярослав Куц

 

Будівництво велосипедних доріжок тісно пов’язане із будівництвом доріг та тротуарів, каже Ярослав Куц.  Тому у місті відновлюють  вулично-дорожню мережу з урахуванням цього. Спочатку велодоріжки будуть створені по основних діагональних напрямках у сторону Новгорода-Сіверського, Гомеля, Славутича. Потім від них будуть поступово розбудовувати доріжки. У кінцевому результаті всі велодоріжки мають бути зв’язані одна з одною, аби люди могли безперешкодно дістатись велосипедом до будь-якої частини міста.

 

Нині багато людей нарікає на те, що велодоріжки у Чернігові роблять неякісно. Так не сподобалась містянам доріжка, яка була нещодавно розмічена у районі палацу урочистих подій. Вона ніби-то завузька та її майже не видно серед іншої дорожньої розмітки. А тому велосипедисти не хочуть ризикувати і все одно рухаються на велосипеді тротуаром.

 

Один із ініціаторів проекту розвитку велоінфраструктури Геннадій Добровинський каже, людей, які щоденно їздять на велосипеді у місті не так вже й багато, тому доріжки роблять вузькі.

 

Журналіст та ведучий ранкової програми «Сівера» Іван Матвєєв долає чималі відстані разом зі своїм улюбленцем. Знайомтесь – це кастом. Транспортний засіб, який весь колектив телебачення знає як велосипед на прізвисько «Ракета». Іван як велосипедист та журналіст, який постійно подорожує, має з чим порівнювати.

 

Каже, у Австрії чи Голандії велосипед — це основний вид транспорту. Там відсоток велосипедистів більший за відсоток автомобілістів. Саме тому і велодоріжки відрізняються від наших, і сама велосипедна мережа більш розвинута. Вагому роль також грає толерантність всіх учасників дорожнього руху.

 

Прес-офіцер управління патрульної поліції Чернігова Віталій Копистко каже, порушення правил дорожнього руху з боку велосипедистів, автомобілістів та пішоходів, зустрічаються часто. Великого потоку велосипедів не має, а тому пішоходи часто користуються велодоріжками, як тротуаром. А автомобілісти не нехтують можливістю припаркувати на доріжках своє авто. Правоохоронці нагадують, що за такі порушення притягують до адміністративної відповідальності.

 

У місцях, де велодоріжка буде виходити на дорогу, вона буде спеціально позначена червоним кольором, аби водії бачили нових учасників руху. Це стосується і доріжок, які будуть перетинати перехрестя.