Get Adobe Flash player

Ремонт траси М-01 триває (відео)

«Вкрай важливо, аби в наступному році ми поєднали всі обласні центри України між собою якісними дорогами, щоб ми відновили шляхи державного і міждержавного транскордонного значення». Такі плани розвитку дорожньої галузі на наступний рік озвучив міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час перевірки ходу дорожніх робіт на трасі М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі, де наразі тривають ремонтні роботи.

 

З 2018 року на дорожню України галузь очікують зміни, зокрема, децентралізація. Дороги місцевого значення передадуть на місцевий рівень – облдержадміністраціям. Запрацює і Державний дорожній фонд. Чернігівщина до децентралізації доріг готується — інвентаризація транспортних сполучень вже розпочата. Володимир Омелян, міністр інфраструктури України: «Кожна область, включаючи Чернігівську, буде мати гарантоване джерело фінансування. Себто вони можуть чітко спланувати свій ресурс на цілий рік наперед. Зрозуміти, які обсяги доріг можуть виконуватись стовідсотково. І що необхідно буде зробити для області як на державному, так і на обласному і місцевому рівнях». Валерій Куліч, голова облдержадміністрації: «Область потрапила в цей пілотний проект по Дорожньому фонду. На сьогоднішній день іде інвентаризація всіх доріг, яка має завершитись 30 вересня. При управлінні капітального будівництва створений відділ, який буде забезпечувати і відторговувати на наступний рік всі наші дороги».

 

Тривають ремонти автомобільних артерій Чернігівщини. Освоєння коштів по митному експерименту вже розпочате. На казначейські рахунки надійшло 160 мільйонів замість прогнозованих майже 400. Володимир Омелян: «Ми знаємо, що в середині року раптом були змінені індикативи, і це викликало як моє особисте обурення, так і обурення областей. Я сподіваюсь, що ми зможемо вийти на такі саме цифри, які були закладені на початку року, до кінця цього року. Щоб області змогли розрахуватися з підрядниками за ті обсяги робіт, які зараз фактично проводяться авансом. Ми змогли повністю закритися перед підрядниками».

 

Крупний об’єкт для дорожників Чернігівщини – міжнародна автомобільна дорога загальнодержавного значення М-01 «Київ-Чернігів-Нові Яриловичі». Транспортна артерія, яка з’єднує Чернігівщину з усіма іншими областями країни, а отже і має бути належним чином облаштована. Ремонтні роботи  тут тривають. Загальна протяжність поточного ремонту на цей рік: по правому проїзду – 20 кілометрів, по лівому – майже 23. На 2017-й рік на ремонтні роботи по правому проїзду передбачено 60 мільйонів гривень, з яких 35 мільйонів – це митні кошти, а на лівий проїзд – майже 90, з яких 43- це митні надходження. Ремонтують дорожнє покриття за технологією «Гарячий ремікс», яка передбачає відновлення старого асфальтобетонного покриття, з подальшим нанесенням захисного шару «Мультимак» для запобігання передчасному руйнуванню дорожнього покриття. Уперше в Україні ця технологія була застосована на дорогах Чернігівської області. Її переваги – це економність та висока якість покриття.

Володимир Гузема, начальник Служби автомобільних доріг в області: «По контракту, який є у нас з підрядником, гарантія передбачена п’ять років. Ця технологія в нашій області вже працює три роки. Це набагато дешевше, ніж стандартний асфальтобетон. Треба віддати належне підряднику. Він навіть ті дороги, які робив у минулому році (там не було гарантії, тому що вони робились за експлуатаційне утримання), він за власний рахунок три роки утримує ці ділянки».

 

Тривають дорожні роботи і на інших транспортних сполученнях Чернігівщини. Володимир Гузема, начальник Служби автомобільних доріг в області: «У нас зараз по митному експерименту один із самих основних об’єктів – це дорога «Козелець-Бобровиця». Це той експеримент, коли є співпраця влади і бізнесу. Там уже роботи розпочаті. У нас 22 кілометри за рахунок обласного бюджету. Уже порядку трьох кілометрів зроблені. Я думаю, зробимо повністю. Також по області є ділянки – це і на Корюківку, це і на Городню, це і на Прилуки. Тобто багато дуже ділянок».

Передачі


Погода



Курси валют